![]() |
Конституція України: «Громадяни мають право брати
участь в управлінні державними справами» (ст. 38) «Норми Конституції України є нормами прямої дії» (ст. 8) |
ДО УВАГИ МЕШКАНІВ ГОРМАДИ!
ЗВЕРНЕННЯ ГО «За Демократичне Виборче Право»
Україна - НЕ росія.
Україна і Росія мають протилежні історичні коріння щодо утворення держави. Якщо цього не помічати, то будь-яке копіювання російського державотворення стає смертельною загрозою для демократичної України.
Росія має своє начало та продовження від часів Золотої Орди. Влада хана/царя вважалася сакральною та спадковою, її легітимність ґрунтувалась на насильстві та крові.
Це перш за все - це централізована влада. Рішення ухвалював хан/цар особисто або через найближчу знать (порівняйте з нашими 5-6-ю «ефективними менеджерами»). Рада знаті (тобто наша сучасна Верховна Рада) скликались нерегулярно і виключно за волею правителя.
Ядро їхньої влади - військова знать. (Порівняймо з нашими силовими структурами при президентській адміністрації.)
Право та закони здійснювались за Ясами/указами Чингізхана/царя. (Згадаймо жорстокі неконституційні дії нашої влади щодо українців. Такі як позбавлення громадянства, як санкції проти українців. Такі дії базуються на авторитеті президента, в росії - на авторитеті хана/царя.)
В такій системі хан/цар призначає свого намісника, який не має відношення до місцевого населення, їх потреб і інтересів, він не залежить від їх думки. Тому може правити на свій розсуд, озираючись тільки на царя. Громаді це не дає ніякої користі.
В росії ротація влади історично відбувається через спадковість або заколоти. Зміна влади в Україні за таких умов не припустима, бо то є копіювання російського досвіду, то є шлях до авторитаризму.
Україна має своє начало та продовження від часів Запорізької Січі (Схід) та Магдебурзького права (Захід). Влада формувалась від громади. Загальна військова рада на Січі, міське самоврядування при Магдебурзькому праві – то є справжнє народне самоврядування . (Спробуйте знайти щось подібне в російській історії!)
Об’єднуюче начало двох українських систем – виборність, яка має початок у громадах. Механізм роботи обох систем — ротація, колегіальність, залежність від волі виборців. Управлінець постійно враховує інтереси громади.
Ядром влади як на Січі, так і в рамках Магдебурзького права були місьцеві органи, такі як магістрат або військова старшина.
Навіть неозброєним оком можна побачити різницю між державами, починаючи з історичних часів. Ось чому Україна не росія!
Шлях до майбутнього – через встановлення виборчої «черги».
1. Обираємо спочатку місцеву владу.
2. Обранці у громадах зі свого складу пропонують кандидатів до Верховної Ради.
3. Обранці до обласних рад пропонують зі свого складу кандидатів на пост президента.
Потрібен РУХ ЗНИЗУ ВГОРУ!
Микола Горбачов Голова ГО «За Демократичне Виборче Право»
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сьогодні — останній день подачі заявок на URC-2025!
Мінрозвитку завершує збір заявок від громад для участі в Ukraine Recovery Conference, яка відбудеться 10–11 липня в Римі. Це головна міжнародна подія року, де громади можуть презентувати свої інвестпроєкти, знайти партнерів і залучити ресурси для відбудови
Подавайте заявку, якщо ваша громада:
Участь — лише для одного представника від громади. Проживання та логістика — за кошт учасників.
Детальніше про конференцію: http://ua.urc-international.com/
Встигніть стати частиною міжнародного діалогу про відновлення України!
Оголошення про подання кандидатур до складу місцевої комісії
Відповідно до пункту 13 Порядку та умов надання у 2025 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту із забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2025 № 284, здійснюється формування складу місцевої комісії. До складу місцевої комісії з правом дорадчого голосу можуть включатися уповноважені представники громадськості та інших установ.
У заяві про включення до складу місцевої комісії кандидати від уповноважених представників громадськості та інших установ зазначають таку інформацію: рівень, ступінь освіти; досвід діяльності у сфері захисту прав дітей, розвитку сімейних форм виховання; займана посада в організації/установі, яку представляє кандидат; делегування кандидата громадським об’єднанням/іншою установою, яку він представляє, з додаванням відповідного листа-підтвердження.
Бажаючим взяти участь в роботі місцевої комісії з питань формування пропозицій щодо потреби у субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту із забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування необхідно подати заяву із вищезазначеною інформацією до служби у справах дітей Широківської селищної ради шляхом направлення листа на електронну адресу ssdvk_shiroke@i.ua до 05.05.2025 включно або за адресою: вул. Соборна, буд.107, с-ще Широке.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Шановні мешканці області!
У зв’язку з підвищенням небезпеки воєнного характеру, загрози повітряних ракетних ударів, керівництво області звертається до всіх жителів області, незалежно від віку i соціальної приналежності, не нехтувати сигналами повітряної тривоги, з відповідальністю поставитися до захисту свого життя i мінімізації втрат серед цивільного населення в разі застосування ворогом сучасних засобів ураження. При можливості обмежити перебування громадян без нагальної потреби на відкритих територіях під час повідомлень про небезпеку воєнного характеру (повітряної тривоги), особливо дітей та непрацюючого населення. Триматися подалі від споруд стратегічного значення або об’єктів критичної інфраструктури.
Бережіть себе та своє життя!
Департамент цивільного захисту облдержадміністрації